недеља, 1. фебруар 2015.

Mala značajna stvar biti human

Pomoći drugome znači pomoći sebi.
Zbog neuredjenosti države čovjek kome je potrebna pomoć zaista je u problemu. Poniknuta nedavnim dogadjajima jedne porodice i jednog čovjeka napisaću i nekoliko redaka i o dijelu čovjeka humanosti.
Mi kao ljudi nismo sami na ovome svijetu. Svijesnoća o tome je bila razvijenija nego sada.
Postojali su fondovi solidarnosti u kojima su ljudi ostavljali onoliko koliko je bilo potrebno i svaki od njih skupio je odredjenu sumu novca i za sebe ako se nadje u problemu. Tako sam ja ili čovjek bila zaštićena prvo od strane svojih roditelja, države. Recimo da se nisu pojavili lopovi da li bi taj novac ostao i da li bi svako od nas sada imao svoju zaštitu? Ovo je vrlo mala značajna stvar.
Da li smo toliko pali da u svom nečijem bolu tražimo da nam vrati ono što smo mu dali. Ja sam u moloj značajnoj stvari , u problemu jer kada dam nekome marku malu značajnu stvar za nekoga za mene će biti samo jedna mala marka.

Нема коментара:

Постави коментар

Be part of my team