петак, 6. март 2015.

Rečenice o ljubavi

Ovih dana često slušam razočerenja u ljubavi. ,, Ostavio me je', ,,Kako je mogao'? Slušam stalno iste priče. Ono što mi najviše zapara uši jeste ,,Svi su isti.' Osjećate se veoma neprijatno u tim situacijama. S jedne strane vjerujete u vječnu ljubav, a s druge strane znate da postoje te veoma nedorečene osobe koje svojim neshvatanjem života i svijeta oko sebe povredjuju druge. A kad počnu da opisuju te iste osobe kako tako nehajno prolaze kroz život sa previše ulja na kosi ili kreme na licima.  A tek kad čujem: ,,Oni su stari, šta oni rade zajedno?' Bože dragi,  zar Bog nije stvorio čovjeka da voli zar ne čujemo rečenicu: 'Nema ko pod starost ni vode da mu donese.' Strašno me zbune i uzjogune te kontradiktornosti. Ponekad čovjek ne zna šta želi zaista od života.
Čovjek se radja, živi i treba da bude voljen.
Zato sam riješila jednu značajnu malu stvar voljeću i biti voljena. Ići ću sama kroz svoj život.
Zbog čega da od gospodina pravog očekujem polaganje računa i zašto da on od mene traži isto.
Dragi moji ljubav nije polaganje računa.
Šta vi mislite o tome? Komentirajte.

Нема коментара:

Постави коментар

Be part of my team